środa, 22 lutego 2017

Baza do zadań specjalnych? Indigo kontra Neonail

 

Base Extra Neonail oraz Protein Base Indigo to według zaleceń producentów bazy spełniające tą samą funkcje - utwardzenie naturalnej płytki paznokcia. Pomimo tego, że działają tak samo różnią się od siebie diametralnie...





Pierwsze co rzuca nam się w oczy po odkręceniu buteleczek to pędzelek.
Indigo zastosował tu standardowy pędzelek jak przy lakierach kolorowych, natomiast w neonail jest on maksymalnie skrócony, ma to nam pomóc w dokładniejszym i łatwiejszym malowaniu przy skórkach. Jednak czy w praktyce również jest tak kolorowo? Dla mnie nie było... Musiałam się nauczyć pracować z takim pędzelkiem, ale faktycznie przychodzi to łatwiej niż przy takim standardowym :) 


Kolejną ważną rzeczą różniącą oba produkty jest konsystencja... Indigo jest znacznie gęstsze co akurat w przypadku nadbudowania krzywej C na naturalnej płytce jest dużym ułatwieniem... Neonail lubi sobie jeździć po całej płytce ale na szczęście nie spływa na skórki ( po drugim użyciu udało mi się ją okiełznać- na szczęście ) :) Neonail także lubi szczypać w lampie przy grubszej warstwie, w Indigo to zjawisko nie występuje także kolejny + 


Również jeśli chodzi o twardość paznokci po zastosowaniu tych baz to u mnie lepiej sprawdza się Indigo. 


Podsumowując:
Twardość : Indigo +
Konsystencja : Indigo +
Pędzelek : Neonail +
Brak pieczenia : Indigo +

Zawiodłam się trochę na Neonail, drugi raz z pewnością nie kupię tej bazy kolejny raz... Liczyłam na lepszy produkt zwłaszcza, że za 14ml płacimy prawie 80zł, gdy 10ml Ingido kosztuje 55zł..







2 komentarze:

  1. Bardzo fajne porownanie obu produktów. Stałam właśnie przed wyborem NN albo Indygo. Wezme baze z tej drugiej firmy ;) Oby wiecej takich recenzji!
    ______________________________________________________________________________________________________
    http://tastemyart.blogspot.com/2017/02/hybrydy-na-start-jak-zaczac.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różni ludzie, różne opinie :) u mnie akurat Indigo sprawdziło się lepiej :) Mam jeszcze chęć na bazę od Neess :)

      Usuń