wtorek, 28 lutego 2017

Semilac - czy warto?





Dzisiaj pragnę Wam pokazać moją skromną kolekcje marki Semilac. Każda z Was, która miała choć trochę do czynienia z hybrydami na pewno o niej słyszała. Chcecie poznać moją opinię o kolorach które posiadam - zapraszam do śledzenia bloga, wszystkie kolorki chce dokładnie opisać w osobnych postach ( będę miała okazję wykonać stylizacje z każdym kolorem ) :DD



Dlaczego akurat te kolory? Właśnie przede wszystkim za odcienie! 
Jeśli chodzi o same lakiery to niezbyt odpowiada mi ich dość gęsta konsystencja oraz krycie jasnych kolorów, u mnie sprawdzają się tylko te, przy których potrzeba max 2 warstwy ( po kolejnych zaczynam się denerwować ). Niestety  pod tym względem jestem zawiedziona. 



Aktualnie Semilac jest firmą która najczęściej uczula, u mnie jedynie po TOPie skóra zaczęła dziwnie się zachowywać i musiałam z niego zrezygnować chociaż  sprawdzał się świetnie. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz