czwartek, 9 marca 2017

Dlaczego nie lubie allegro?

Zazwyczaj paznokciowe gadżety zamawiam z aliexpress jednak tym razem coś mnie tkneło i nie chcąc czekać ok miesiąca postanowiłam zakupić 2 pyłki na allegro....
Do swojego zamówienia dołożyłam żel base on, wzorniki kwiatki i pędzelek do żelu...
Na moje nieszczęście pyłki, na których najbardziej mi zależało do niczego sie nie nadają :(





Jeśli chodzi o kameleona to po pierwsze dostałam inny kolor niż chciałam, po drugie ten który otrzymałam wgl nie mieni się na różne kolory :(
Kolejnym pyłkiem miał być drobny efekt holo ( miał zagościć na moich paznokciach) jednak to co przyszło nawet nie chce się wetrzeć :(
Sprzedawca zobowiązał się zwrócić pieniądze za te 2 pyłki... A ja mam nauczkę, że jednak lepiej poczekać dłużej i mieć sprawdzony towar.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz