środa, 22 lutego 2017

Jaka lampa na początek? UV kontra UV/LED




Decydując się na lampę warto pamiętać, że to od niej będzie zależał komfort pracy a także ile czasu zajmie nam manicure hybrydowy. Obecnie na rynku lampy UV są już przeżytkami, które wypiera nowa technologia lamp LED/UV.. Nie ma z nimi tylu problemu jak ze zwykłymi "ledówkami" , wcześniejsze lampy miały problemy z utwardzaniem żelu dedykowanego do lamp UV.. Jeżeli o hybrydy chodzi to jest kolosalna różnica zwłaszcza kiedy same sobie malujemy pazurki... Czekanie 120s na utwardzenie jednej warstwy to dramat, a gdy trafią nam się lakiery słabo na pigmentowane cała stylizacja dłuży się niemiłosiernie....

W całej mojej "karierze" miałam okazję testować 4 różne lampy, o których Wam pokrótce opowiem...

1. Lampa UV 36W- 4 wymienne świetlówki po 9W każda, czas utwardzania 120s. Pewnie każda ją zna i większość od niej zaczynała... Była to moja pierwsza lampa która świetnie się sprawdzała, lakier był dobrze utwardzony na całej płytce paznokcia (czasami zdarzało się, że lakier nim został utwardzony zjechał na skórki) najgorszy był w niej jednak czas oczekiwania... Dlatego postanowiłam pójść po najtańszej linii oporu i zakupiłam LED :)




2. Lampa LED typu mostek 9W- 3 diody led po 3 W, po przyciśnięciu guziczka odliczała 45s, zamówiłam ją wówczas na aliexpress, wyczekiwałam listonosza dniem i nocą przez ok 3 tyg :D Kiedy pierwszy raz ją zobaczyłam, pomyślałam, że tak mała lampa nie może dać rady utwardzić cokolwiek... Bądź co bądź dawała, jednak tylko środek paznokcia... No chyba że trenowałam pod nią gimnastykę... Faktycznie czas został skrócony jednak to mnie nie satysfakcjonowało... Pomagało jej tylko obłożenie folią spożywczą tak aby odbijała światło... Dlatego przeszukałam aliexpress i zdecydowałam się na kolejną lampę LED
3. I tak w moje ręce wpadł słynny "diamencik" w szampańskim kolorze, no cudo ! Lampa miała spirale UV 12W oraz diody LED 24W, łącznie 36W, utwardzała dokładnie hybrydę w 30s.. to był istny strzał w 10! Pomimo tego, że spirale trzeba wymieniać tak jak świetlówki w UV to zawsze będę ją polecać ! w sumie nie wiem dlaczego ją sprzedałam... chyba po prostu znudziła mi się a moje serce oszalało na punkcie wyglądu mojej obecnej lampy SUNONE < 3 
4. SUNONE 48W, a oto moja obecna królowa wśród lamp :) zapłaciłam za nią 120zł na aliexpress ok 4 miesięcy temu, sprawuje się świetnie, jasne kolorki utwardzam w 10s, ciemniejsze/ bardziej napigmentowane w 30s.. Co tu dużo mówić - jest cudowna ! Utwardzi wszystko... Jeśli poważnie myślisz o robieniu paznokci to jak najbardziej polecam.. 





1 komentarz: